Kami Pakar Kulit Wajah Sensitif !

Kepakaran kami ialah membantu sesiapa sahaja yang mempunyai kulit wajah sensitif untuk menjadi lebih cantik, mulus, gebu dan berseri-seri.

Menjadi Tanggungjawab kami untuk memastikan anda semua berhak mendapat skincare yang selamat dan berkualiti. Kulit wajah manusia berbeza-beza dan sebahagiannya sangat sensitif dengan bahan-bahan KIMIA yang terdapat dalam skincare kini berleluasa di pasaran.

Vilma Skincare dengan usahasama SIRIM BERHAD telah berjaya menjelmakan 5 jenis produk Skincare seperti yang anda IDAMKAN.

Setelah melalui proses piawaian yang sangat ketat oleh pihak SIRIM Berhad Makan terhasillah produk yang terbaik berasaskan rumpai laut.

Sekiranya anda mengalami masalah kulit wajah sensitif. Mari kongsikan bersama kami di ruangan komen dan anda akan mendapat coaching dari Pengasas Produk ini di Group Whatsapp. Mari sertai kami dan rasai perubahan yang menakjubkan untuk kulit anda!

Thursday 8 May 2014

VILMA COSMETICS: DETAILS ABOUT OUR SKINCARE PRODUCT

Assalamualaikum.

Radiance Beauty Naturally

Salam Jumaat.
semoga kita masing masing sentiasa berada didalam keberkahan rezeki dan kesihatan yang baik. Alhamdulillah.

Untuk post entry ke dua ini kami ingin memperkenalkan setiap satu dari produk-produk keluaran Mentari Sayang Enterprise.  Bagi sesiapa yang sudah membaca entry sebelum ini, entry kali ini adalah kesinambungan dari entry semalam.

Produk kami berasaskan ekstrak rumpai laut yang telah di proses di SIRIM BERHAD dan mendapat sijil PBFK dan Sijil Halal. Terdapat 5 produk penjagaan kesihatan kulit muka iaitu :



V1 FACIAL CLEANSER


Menyuburkan muka dengan pembersih yang mengandungi ekstrak rumpai laut. Membersihkan dari sel-sel mati dan kekotoran. Kebaikan ekstrak rumpai laut akan menjadikan kulit anda berasa bersih, licin, menghidrat dan menyegarkan.


V2 HYDRATION TONER



 Membersihkan kulit anda secara mendalam dengan menanggalkan sel-sel mati, minyak berlebihan dan kesan sabun dan alat solek. Manfaat tambahan rumpai laut membuat ekstrak liang kelihatan lebih kecil dan memberi kulit tekstur yang licin.

V3 DAY CREAM


Krim hari akan mengimbangi kulit anda dengan menambah kelembapan pada wajah tanpa membuat kulit anda berminyak. Kebaikan ekstrak rumpai laut akan menjaga muka anda agar kelihatan berseri dan bercahaya sepanjang hari.


V4 NIGHT SERUM


Serum malam mempunyai intensif yang membantu memulihkan kelembapan dan keanjalan kepada kulit, dan juga menghidratkan kulit anda dalam sekelip mata. Kebaikan ekstrak rumpai laut akan menjadikan kulit anda berasa licin, bercahaya dan berseri.


V5 LIQUID FOUNDATION


Bedak Asas yang mengandungi ekstrak rumpai laut dengan ciri-ciri perlindungan UV semulajadi akan melindungi kulit daripada cahaya UV yang keras. Sebagai make up base yang baik untuk mengikut nada kulit anda, mengekalkan kehidratan kulit, licin dan menjadikan kulit anda semakin berseri.



sekian, terima kasih kerana meluangkan masa untuk membaca page kami. :)

No comments:

Post a Comment