Kami Pakar Kulit Wajah Sensitif !

Kepakaran kami ialah membantu sesiapa sahaja yang mempunyai kulit wajah sensitif untuk menjadi lebih cantik, mulus, gebu dan berseri-seri.

Menjadi Tanggungjawab kami untuk memastikan anda semua berhak mendapat skincare yang selamat dan berkualiti. Kulit wajah manusia berbeza-beza dan sebahagiannya sangat sensitif dengan bahan-bahan KIMIA yang terdapat dalam skincare kini berleluasa di pasaran.

Vilma Skincare dengan usahasama SIRIM BERHAD telah berjaya menjelmakan 5 jenis produk Skincare seperti yang anda IDAMKAN.

Setelah melalui proses piawaian yang sangat ketat oleh pihak SIRIM Berhad Makan terhasillah produk yang terbaik berasaskan rumpai laut.

Sekiranya anda mengalami masalah kulit wajah sensitif. Mari kongsikan bersama kami di ruangan komen dan anda akan mendapat coaching dari Pengasas Produk ini di Group Whatsapp. Mari sertai kami dan rasai perubahan yang menakjubkan untuk kulit anda!

Thursday 8 May 2014

Pengenalan Produk baru Vilma Kosmetik

Assalamualaikum,

Hello!
Selamat Petang Semuanya.
Harap semua orang dalam keadaan baik baik sahaja.
Kami di Mentari Sayang Enterprise mengucapkan ribuan terima kasih kepada para pelawat laman ini, kerana sudi melapangkan sedikit waktu untuk melawat dan membaca ruangan blog page kami.

Ini adalah post pertama kami dan untuk itu kami ingin membuat pengenalan sedikit mengenai apa itu produk Vilma Kosmetik.  Jom kita bace yang selanjutnya ! :)



Vilma Kosmetik adalah kajian bioactive.  Ianya diperbuat dari ekstrak rumpai yang di panggil kappaphycus alvarezii, iaitu sejenis alga merah.



Mempunyai kandungan mineral Ocean bioactive yang mempunyai zinc dengan kadar kepekatan 2.68 ppm kelebihan zinc adalah untuk mengawal penghasilan minyak pada kulit dan hormon penyebab jerawat, Calcium dengan kadar kepekatan 100 ppm, kelebihan calcium adalah mengalakkan pertumbuhan sel baru, lipid barrier function, dan menghalang kerosakkan DNA akibat radikal bebas (antioksida), seterusnya produk kami juga mempunyai mengandungi sodium dalam mineralnya, dengan kadar kepekatan 420 ppm kelebihannya adalah untuk melembapkan kulit, Magnesium juga turut terkandung dalam mineral ocean bioactive ini, dengan kadar kepekatan 127 ppm, ianya bagi memperbaiki sel yang rosak, nourishment and soothing effect, selanjutnya potassium dengan kadar kepekatan 3850 ppm bagi menggalakkan pertumbuhan sel baru dan terakhir sekali Iron dengan kadar kepekatan 0.92 ppm untuk kesihatan kulit muka.


Ekstrak ini berfungsi sebagai :

- Agen pencerahan kulit semulajadi
- Menghalang radikal bebas
- Menghalang pembentukkan melanin
- Melindungi daripada sinaran ultra lembayung
- Kaya dengan garam mineral
- Bebas hidroquinone, merkuri, steroid dan agen peluntur
- Ianya dijamin Efektif, selamat dan tidak bertoksik

Kesan PH Produk:
- Alat skin pH meter pH900
- pH kulit masih kekal pada julat asid yang normal (pH 5.4 - 5.9)
- Kulit yang bersifat sedikit asid ini menghalang pencemaran seperti bahan kimia daripada udara dan bakteria yang bersifat alkali daripada memasuki kulit.

Produk ini mendapat notifikasi produk denga PBFK
Pengeluaran Produk di GMP dan HALAL Lojipandu, SIRIM Berhad.



sekian pengenalan untuk hari ini.
terima kasih kerana sudi membaca.
kami akan update manfaat setiap produk pada post yang akan datang.

wassalam wbt :)

No comments:

Post a Comment